Tjockisångest!

Äntligen är näästan allt fixat till balen, fick en jättefin håruppsättning av Malin (med inspiration hämtad från bilden nedan på Jessica Alba). Och Kajsa sminkade mig fint!:) Tyvärr har jag ingen bra bild av det :P Men det kommer väl nånna stycken sen när man är uppklädd och redo!

Men fan vad man alltid ska deppa, jag är helt nerkörd i den största bajshögen av depp just nu :( Av tjockisångest - såklart. Känns som att man kämpar och kämpar men står ändå bara still. Jag är verkligen nyttig nu, och jag kämpar .. Men vissa är väl dömda för livet antar jag! Hello I´m fat säger jag bara!

Valborg är iaf spikat imårrn, Lina & Niklas bjuder på lite fest! ÄNTLIGEN! Så har jag en anledning till att supa bort några hjärnceller iaf! haha!



Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0