Uppe med tuppen!

Idag är jag uppe med tuppen, tänkte att det inte var lönt att somna om. Istället ska jag njuta av dagen :) Hoppas faktiskt att SMHI har rätt, dom har trots allt spått att det ska bli upp till 20 grader denna helg, YEES! Så idag ska jag steka i trädgården! Har lovat lilla mamma att jag ska hjälpa henne i trädgården också. Snacka om schysst:)
Seeen, hur galet som helst, balen är den 9:e maj! Aaaaah! Jag trodde inte att det var så snart!
 För dom som inte vet så ska jag följa med robin på balen. Jag har ju redan varit på den, men vad gör man inte för sitt lammkött ;)
Så jag har lite smått panik nu, sjalen är inte ens påbörjad .. tyget är inte ens inköpt, haha! Jag har inte gjort någon test sminkning och heller inget frisyr test .. oh momma! Usch, det kommer att bli så mycket mer pengar som jag inte räknat med denna månaden .. Och jag som hade hoppats på att jag skulle få unna mig en riktig shoppingrunda denna månaden :(
Nänä, alla lever inte i lyx ..

Jag måste till och med börja jogga för jag har inte råd att köpa ett årskort på 24seven, terminen på träningscentret tar ju slut nu den 14 maj .. Så jag får väl bli lite tjock-are denna sommaren!

/Sofie

Beställde förresten dessa igår:)Förresten .. Beställde dessa igår :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0