Träningsvärk!

Jag blir galen! Jag skrev precis det längsta inlägget .. så försvann det! hahah .. Bra början Sofie!
Men jag ska försöka igen :)

Jag har nästan precis kommit hem från träningen. Har redan träningsvärk :) Nä, det är nog sen dom andra dagarna, men det känns skönt!
Jobbat hela dagen, men jag kan berätta att det inte händer särskillt mycket där .. hjälper mest en massa gamla tanter som inte ens själv vet vad dom vill ha. Vissa saker existerar nog inte ens:) Men dom SKA ha det ändå .. haha. Ibland har man bara lust att säga " nä tyvärr, vi har inte rymdskor här, men testa nån annanstans, du kan börja i ditt hoe". .. Ah, dom är rätt roliga ändå :)
Jobb imårrn också, fast då blir man mest rökskadad av bossen som röker 20 cigg om dagen. Fan alltså, får jag cancer är det hennes fel! PASSIV RÖKNING in my ass!
Annars ..Jag behöver ny inspiration. Matthew Williamson släpper sin kollektion för H&M imårrn, meeeed, lyssna här - PÅFÅGEL inspiration! Galet, världen är så liten .. Att Matthew Williamson har varit i mina tankar och snott en massa ideér, vem kunde tro det ;) Nä men seriöst, hade jag velat bli Bill Gates eller någon sån höjdare så hade jag säkert kunnat det. Världen är så liten att man inte ens är ensam om sina "egna" ideér!
Jag får roffa åt mig Kajsa på en shoppingrunda i nästa vecka, härliga fredag ger mig lön ju :) Det blir faktiskt lite bättre tider för mig nu, Gunnel slutar ju nu, så nu blir det lite extra dagar till mig i Skoaffären ..som jag fortfarande jobbar i :)
Så min plånbok hoppar och studsar för glatta livet nu :)

Men nu är det tv-time!
Tjong ballong!
- Sofie

Kommentarer
Postat av: Josephine

Fan vad kul du skriver sweeetie! Kul att läsa om jobbet, jag vet ju typ ingenting om dig längre känns det som hahaha har du tid nån dag kanske vi kan ses iaf 5 minuter ;) puuuooos

2009-05-03 @ 16:13:34
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0