Heldag i Danmark

..kl är 08.00, klockan ringer .. jag och Robin vaknar knappt inte .. vi veeelar, men bestämmer oss för att ta tag i oss själva och stiga upp, sen banne mig dra in till Danmark!
Så där har vi varit hela dagen :)
Jag gjorde näästan slut på alla mina cv, sökte jobb efter jobb, men trots att jag fick höra att "dom skriker" fortfarande efter folk i Danmark, så verkar det som att jag är minuten försen .. igen! Det var verkligen inte en enda butik som behövde personal .. Zara gav mig lite hopp då jag fick prata med "chefen över chefen" direkt.
Och för Robin var det likadant ..
Ah det blir väl taxihuset i Malmö :) hahahah. Hörde att dom behövde personal till telefonväxeln på ett taxibolag i Malmö, men då måste jag ju också vara beredd på att jobba lååånga nätter, tidiga morrnar och kanske till och med gå en kurs i språket "askalas fulla fan" då jag antar att det kommer bli många sånna personer/samtal som kommer in/ringer in ;) hahaha! 

Jag ska iallafall på intervju på scorett imorgon, och på tisdag ska jag provjobba på Vero Moda :)
Detta är jag självklart superglad för, vilken chans liksom, men problemet är att det bara är "extra" på båda ställena .. och hur långt kommer man på det när man har räkningar och lån att betala av varje månad?

Usch nu märker man verkligen att hösten börjar komma, det är MÖRKT ute redan ..

Men något som piggar upp när tråkiga hösten kommer är kanske en ny parfym? Någon fyller ju år snart .. och .. höhö.. jag har hittat en god parfym.

Viva La Juicy couture heter den, och den är lika dyr som den låter .. 100ml för tusen jävla kronor. Jag får nog börja hugga efter guld i grottorna om jag vill lukta gott. Jävla bekymmer, kan man inte bara kleta in sig lite med ett löv eller nåt?

Nä nu blir det tv med systeryster och Malin.

Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Josie

Vad ni är duktiga hjärtat! Hoppas verkligen att ni får något, även om det inte verkade vara så mycket skrikande där borta i danmark :S

2009-08-25 @ 22:31:35
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0