Mammas gaaauuta

Precis kommit hem från jobb, hunnit äta lite chiliconcarne, mysa med lillen och sätta mig här :)
Blir bara jättelugnt ikväll, lite SYTYCD bara. Josse kom om du vill? :) hihi

Och imårrn ska jag antagligen träffa min kajsbajsilajsi! Vad kuuuuul ! hihi

Är sugen på en fet hamburgare och lite godis! Och jordnötsringar ..
Jag skulle lika bra kunna döpa om mig, Arndt, fetma, arndt. Ni vet som Bond ..

Sen ser jag fram emot fredag om jag och Kajsa ska lattja till det? Vi är sugna på A9, någon annan?
Yiho!

Ha en bra kväll homies!
/Soffe




Kommentarer
Postat av: Josie

nu läser jag detta liiiite sent och jag har helt glömt bort SYTYCD och tittar på stolthet och fördommar istället.. hm.. minnet är inte som det ska haha men du har inte lust att hänga med till erikshjälpen eller något på torsdag förmiddag? Jag börjar jobba klockan 13 så tänkte hinna med något sådant innan dess :) Jag kanske är sugen på galaj på fredag :D vi kan höras om det ju.. behöver nog komma ut hihi :*

2009-08-11 @ 21:50:10
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0