my back

MIN RYGG ÄR HELT KASS!
Aj aj .. vet inte vad jag gjort, men den är kass iallafall .. bu hu ..

Helgen blir lika lugn som ett barn med adhd - som går på tabletter!
Får se om jag känner mig piggare ikväll om jag följer med till A9 :) Jag boorde ju .. men jag går inte dit i pissregn och värk i ryggen när jag dessutom ska jobba imorgon. No no ..

Jag idag:

Lite så gangstah' face ;) Eller fuckface kanske andra vill säga?
;)

.. Kanske skulle tvättat spegeln? hahahaah. Massa prickar överallt tycker jag .. som bara kan vara SKIT! hahah! Flugskitar, spray och gud nämn ej vad! haha!

Ska lägga över lite saker på min hårddisk nu, det är min enda säkerhetskopiering ..Så det gäller att inte glömma!

Måste även berätta, det var en tjej på jobb idag, Hon var från tyskland och skulle gå i skola här i sverige i ett år. Jag ville bara ta mig an henne, hon var så kär och försökte verkligen prata svenska .. men den sög ;) Men varför är man så "mammig" ? Jag vill alltid ta mig an allt och alla? :D

Trevlig kväll kära barn! ;)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0