i drömmarnas land

Jag har sån huvudvärk att det inte är klokt!
Och jag var inte alls beredd på att det var så mycket att göra på jobb idag! Hur ska dom nånsin klara sig utan mig? Såå mycket att göra idag, och då var det inte kunder det handlar om, utan saker att göra i butiken som inte gjorts. Jag har varit ledig i fyra dagar.. 4 dagar. Nja ..
Jag fick iallafall stanna till 18 idag istället för 16, men visst, det tackar jag bara ja till för jag behöver alla pengar jag kan få nu.

OM jag någon dag blir riktigt snuskigt rik så ska jag köpa så många Oscar de la renta klänningar som jag bara kan. Man kan bara älska hans verk! (kom och tänka på det nu för jag önskar att jag hade hittat en sagolik klänning till helgen).
Sånt här drömmer jag om på nätterna .. :)








(detta är världens vackraste klänning UTAN guldvästen över)

Usch, nä snälla panodil börja veeerka!

/Sofie


Kommentarer
Postat av: Josie

SKITFINA KLÄNNINGAR!!

Jag har också haft huvudvärk hela dagen snäckan, det kanske är något som ligger i luften? Men det hjälpte lite när jag drack kaffe ^^

2009-08-27 @ 21:05:18
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0