vilka "är" ens vänner?

.. Man ska nog tänka sig noga för innan man säger "vän" till någon. Bättre med ordet bekant?


Godmorgon! Pigga och glada?
Inte jag iallafall, jag är trött, vill inte jobba och arg på denna sommaren.

Ska gå ner och göra lite frukost nu, bäst att äta något onyttigt nu, ska passa på att äta så mycket onyttigt som jag bara kan nu innan jag ska börja ta tag i hårdhandskarna!
Blä för denna kropp! haha!

Blir faktiskt lite ledsen att man bara blir bjuden till "vissa" personer när det är galaj. Dom bästa jag vet är dom som bjuder "alla", utan tvekan. Men jag kanske inte är omtyckt hos er?
Iblande är det bättre att vara "den blyge" som bara håller med alla, då för man nog vara med överallt. eller ha lite psykiska problem så nån tycker synd om en.
Varför väljer man sina vänner?
Ja, jag ska nog göra likadant, bara bjuda vissa nu när det är min tur.
Får man lov attt vara lika dålig som dom?

Strunta i detta nu och bara en en bra dag :)
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du menar samma fest som jag tänker på så blev jag oxå lite besviken/ledsen att jag inte heller blev tillsagd :/

Imorgon ses vi hihi puss på dig:)

2009-08-11 @ 21:18:07
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josie

Hmm.. känner igen detta mycket väl!

2009-08-11 @ 21:26:23
URL: http://jrosvall.blogg,se

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0