Baby

Godmorgon mina vänner!

Det tog emot att gå upp idag, och klockan är dessutom 08.11 just nu, och det är fortfarande beckmörkt ute. Plus att det regnar och blåser .. Nääe, jag tar bilen till jobb idag ;)

Jag undrar om jag kan ha så rätt, om det verkligen kan stämma att jag är ledig i 3 dagar efter idag? DET ÄR ETT UNDER!  Jag får kolla upp det ordentligt idag, för isåfall tar jag mitt pick och pack och flyttar ut till Robin i ett par dagar! Jag träffar fan mina vänner mer än honom .. Så han förtjänar mitt sällskap ;)

Later aligators

Kommentarer
Postat av: Josie

SV: Jag tar gääärna en bio!!! :D SNARAST! hihi

2009-12-26 @ 21:23:45
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0