Dagen innan

PUST, detta är ju helt galet!
Hur många kan egentligen handla samtidigt? Det är helt sjukt, vi har sålt slut på i regel aallt på Tasty House. Jag har stressat ihjäl mig så mycket att det blommade upp värsta munsåret idag! Sen i september månad har jag nog haft ett munsår varje månad. Och ögoninflammation är nog också på gång, fan sätt ett jäkla plåster över hela mig istället, rulla in mig i något så jag slipper synas! haha!

Jag sitter iallafall tillsammans med mamma och dricker en kopp te och kollar på Anna Ankas jul nu :)
Nervarvning ..

Tyvärr jobbar jag på självaste julafton också, så snälla Trelleborgs församling skit i att handla någon "liten ge bort grej", please. haha


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0