dotted and spotted

usch vad jag är trött ..
Trots att jag åkte hem "tidigt" igår så kom jag ändå inte i säng förrens försent ..
Jag kan ju säga Bosse .. dammsuga mitt i natten ..
Det slutade med att jag ringde mamma "släpp inte ut Bosse ifrån toan, han ska dö därinne".
Tror ni jag var arg? :)

Erik vann igår, WUHU!
Jag röstade faktiskt 2 gånger på han :D
Och jag måste ju säga att vinnarlåten var bra! Eller hur?

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, jag ska jobba mellan 11-14 på Glitter, sen möter jag nog upp Robin för en sväng på stan :)

Såhär såg jag ut igår
(tyvärr blir det alltid spegelbilder, det är ju inte så att man har en personlig fotograf i hemmet, eller photoshop till att redigera med,haha)




Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0