Lightning crashes

Hej och hå en luden tå!

Gårdagen blev super! En heldag i Danmark behövdes!
Fast en hamburgare, en quesadilla, varm choklad, Lumumba och nachos behövdes inte :D Fan, men heeey, vi gick forhoppnings bort det ändå! haha!

Så fint köpenhamn har blivit, jag blev så inspirerad av allt nytt, gatukonsten och allt julmys! Det var längesen jag var på tivolits julmarknad, otroligt fint och hade det inte varit för att det snöade så mycket så hade man antagligen haft nackspärr idag då man gick och försökte titta uppåt hela tiden.

Mindre roligt var det när jag kom hem bara. Det var precis som att jag gått och spänt mig hela tiden, eller ja, det gjorde jag för det var så kaaallt, så när jag väl kom inom dörren kom värsta huvudvärken. Jag tog två tabletter och en värmekudde sen somnade jag i sängen med en filt och två täcken på mig!

Robin sa att jag hade fisit i sömne också :D Så allt släppte nog! hahahahaha

Ströget bjöd på:








Faktiskt så handlade jag inte ihjäl mig, men jag hade lätt kunnat :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Många fina saker! Gillar verkligen den svarta tröjan med svarta paljetter eller pärlor, vart är den ifrån?

2009-12-17 @ 10:30:17
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0