lusselelle

Oj oj vad julhandeln kommit igång. Men en fråga, varför är sveriges befolkning alltid så sena? För en vecka sen kunde man knappt känna av julhandeln, men nu, nu är det RALLY!
Jag stod fan som ett stolpskott på Glitter idag. Det var sällan jag inte stod bakom kassan och tog betalt. Bananas :)

Men efetr ett tufft pass kom mamma och hämtade mig (jag har ju börjat bli så duktig att jag går till jobb istället för att ta bilen). Mamma bjöd på en Hot dog på Sibylla, sen blev det glögg hos faster!
Men ännu bättre var det när jag kom hem och fick till min förvåning se Mimmi och Frans baka lussebullar! Haha, hur gulligt är inte det? :)

Och jäkligt goda var dom också! Tror att det slant ner en 3 stycken ikväll ..
Och mammas kommentar var bara "jaaa, men du ska ju ha mens och sånt nu". Haha, mmm, gott, fresh, smal jag känner mig dessutom när hon säger så, haha!

Nä, nu blir det lite PH, sen nanna kudden!
TJONG BALLONG!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

när ska vi börja träna gumman ? ;D Jag är sjukt taggad nu! hihhi <3

2009-12-14 @ 08:26:24

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0