stress stress stress

Idag börjar jag jobba 12.30, sitter och dricker en kopp kaffe just nu och inväntar posten. Mina saker från Asos ska ju komma idag, men jag har en vild gissning att varorna faktiskt inte kommer. Dom brukar inte klara av att leverera när dom ska, så mycket kan jag komma ihåg ..

Får väl se om jag går till jobb idag, det är svinkallt ute plus att jag inte vågar gå hem ikväll :) Så faktiskt så tar jag nog nisse till stan ;)

Min mage har strulat i några dagar nu också, så jag vet inte om det är stressmage eller bara annat som spökar. Jag ska trots allt "ha min del av månaden" nu, men detta med magen har varat längre ..
Jag börjar bli lite trött på att alltid "gnälla" om magen.

Förresten, någon som såg filmen på tv3 igår? Holiday?


Den är väl bra! Jga har sett den innan, men hade helt glömt bort den. Men braaa är den! :)

Och ikväll är det dags för en ny serie på tv! TJOHO Robin kommer dööö när jag berättar att jag ska se äääännnu fler tv program, haha!
Se Trauma, ikväll 21.00 på tv3


Nä nu får jag göra mig iordning det sista!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0