strike a pose honey

Idag har jag varit både sur och glad! Glad när det ringde i min mobil, en arbetsgivare ifrån en uraffär i Malmö hade sett mitt cv på arbetsförmedlingens hemsida. Gillade det och vill att jag ska komma in och presentera mig inför ett aktuellt heltidsvik på 1,5 år ..
Varför kommer allt samtidigt??

Sen sur som en ättika när jag inte hittade mitt gymnasiebetyg?! VAR ÄR DU MITTT BETYG?? Det har nog gömt sig eller nåt.

Men sen blev jag glad igen när det verkar som att trots att jag jobbar, så kanske jag kan få någon sorts ersättning från försäkringskassa för att jag inte hittar en heltidstjänst .. ca 2700 papp extra i månaden, ja why not? (kanske inte så mycket ime att jag jobbar lite, men de dagarna jag inte jobbar kan jag få ersättning för).




Kommentarer
Postat av: Kajsa

aaarrrhh VAD KUL GUMMAN :D gud vad glad jag blev för din skull:) Du får berätta mer på torsdag! <3

2009-12-07 @ 17:09:41
Postat av: Martina

du e goooo du. :) va kul att en arbetsgivare ringde.. :)

2009-12-07 @ 22:31:47
Postat av: Josie

Åååh vad roligt!! :D:D 1,5 år är ändå 1,5 år liksom! Den där ersättningen skulle jag också vilja ha haha MUMS på extrapengar just nu! Miss you!

2009-12-08 @ 11:00:31
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0