Bara beklagar mig lite

Gud vad jag har varit tråkig de senaste dagarna. Jag har noll koll på något! Kläderna är fel, håret är fel, kunderna är jobbiga, jag är jobbig, vädret är jobbigt.. Jag vill göra något! Jag vill shoppa, jag vill åka till Göteborg denna sommaren, jag vill vara ledig och ligga på stranden, jag vill va någon annan, jag vill vara smal, jag vill vara glad ..


No life.


Dra till Robin idag och äter ihjäl mig på hallon!

Jobbig tills döden
/Sofie

Ps. Robin tycker att jag sjunger som en cowboy?! Det är en riktig diss.

Var kan jag köpa förutom på nätet?:


Och buu, varför hittar jag inte en svart lång som jag kan ha till mina nya sandaler?


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hade dem inte några långa inne på HM? har för mig det ^^

2009-07-12 @ 18:15:17
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0