Breaking my back

Sitter hemma nu, vet inte vad jag ska göra?
Ledig måndag, tisdag så det blir nog lite bio imårrn och lite Kajsa på tisdag? :)
Jobbar sen resten av veckan, så detta blir väl ännu en vecka som bara går förbi utan att något vettigt alls gjorts..

Jag och Robin försöker planera en dag vi ska dra över till Danmark, men tyvärr får det bli en lördag då Robin jobbar måndag till fredag varje vecka nu fram till mitten av Augusti månad .. Men visst, lördagar är också mysiga. Då ska bara jag också vara ledig en lördag snart .. Kanske kan bytta bort mig en lördag?

Gårdagens outfit:


Har faktiskt ätit planka idag ;) Hemmagjord .. Kan man motstå?
Fy fan vad jag bara äter hela tiden.. Kan man vara mer hagg? Kolla kulmagen som bildats bara?! (ovanför) Och them lovehandles.. WOAH!

Nä, god kväll damer och herrar, nu ska jag bara slänga mig i soffan framför tv:n :)

/Snoff


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0