Burn some

.. Skulle egentligen dra till Robin idag .. Men vi struntade i det för han ska till sjukhuset imårrn, och jag ska jobba.
Så nu får jag väl vänta in kvällen :) Vill ut och gå.. men jag är ganska besatt av att få äta ett chokelad också. Jag kanske kan Gå till Willys och handla ett chokkelokke så förbränns det under tiden? :D
Och jag är helt hungrig efter skaldjur? Hur kan man vara det? Det luktar så äckligt med skaldjur men ändå är jag så sugen på det att jag nästan hoppar i sängen här hemma .. Snart gör jag det ....
Hopp hopp
Jag hoppade lite i sängen :D

Tror jag går till willys ;)

Kan inte nån ut & gå med mig? Burn some fat .. mu huhuh

Detta vill jag ha :)

Fast jag tänker inte köpa det, promise :)

..Köper jag det får någon säga till mig att jag har problem :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0