Det hör sommaren till

Ligger i Robins säng .. håller på att dö så rolig robin låter när han spelar (spelar skate) man hör hela tiden " åh, aj det gjorde ont" "aah femtusen till, aah" " åh, wow det va coolt" "aah maaaj gaaad" och sånna saker .. :) Gissa om jag undrar om det finns en till galen människa i hans kropp som gör en massa konstiga ljud? :)

Igår blev det kalas, efter kalaset  bestämde jag och Robin oss för att dra ut till han. Robins föräldrar hade besök, så spritet flödade ju ungefär .. :) Och man blev pålurad både det ena och det andra ..

Men vad händer idag? Jag vill göra något? Kanske kan dra ner till Agdas? ..Tvinga Robin att köra ;)
Jag vill till Lund eller Malmö .. hitta på något :)

Nä, jag har faktiskt inget roligt att berätta här, för det ända som hänt på senaste är att jag har blivit några kilon tyngre .. Snacka om att jag inte har brytt mig ett skvatt om vad jag ätit ..
..Men det hör väl sommaren till..

/Tjockisen Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0