Extraknäck

OM jag går arbetslös längre än vad jag vill så vet jag ett sidoprojekt som jag jättegärna vill syssla med :) Kanske till och med kan sälja lite här på bloggen nu när det ska vara möjligt ;)
Jag kan ju säga påfåglar, fjärdrar och berlocker :) ...
Jag ska iallafall testa, för detta har jag velat länge.. Om inget annat så får jag mig själv lite pillipill :)

Tänkte att jag skulle äta paj idag med josse, men jag har faktiskt ingen bensin, eller pengar för den delen att ta mig ut till henne .. Så jag tror vi får boka om din sötnöt? :(
Plus att jag känner mig lissen och osocial idag ..

Toodillooo
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag är i stan din nisse ;)

Men vi kan fixa en sådan paj en annan dag om du vill? :) Pusssss i massor på fina hittepåiga sofie, inte vara lissen lilla fialoppan! <3<3

2009-07-06 @ 19:45:41
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofie inte vara lissen, då Kajsa oxå lissen! Vi måste få ihop en dag nästa vecka gumman? I helgen jobbar jag 42 timmar :O så då blir det taight! Är du ledig nått i nästa vecka ? PUSSS<3

2009-07-07 @ 09:01:21
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0