Fläsk har byggt denna vackra kropp

Slutade 16 idag, mamma mötte upp mig så åt vi på istanbul :) Jag tänkte ta det fetaste jag kunde hitta på menyn, men när vi väl satt där så blev jag knasigt nog sugen på bakpotatis (idag igen) (åt igår hos Robbe också) haha ..Så jag slog till med en bakpotatis med skaldjursröra :) ..TROTS att jag aaalltid får ont i magen av den jäkla skaldjursröran! Haha.. too gooood toooo resist ;) haha! Och egentligen är den inte den godaste i världen liksom ..
Knas kalas :)

Ikväll ska jag hem till Josse, at Berras place (håller alltid på att råka säga Bertil till han). Han får nog döpa sig till det när jag är med :D
Vi vet inte om det blir mys&pys eller om det blir halvfest. Men eftersom jag ska jobba imårrn, och dessutom också kanske sticka ut på kvällskvisten imårrn så blir det antagligen bara hoet i chipspåsen idag för min del .. Pajjar josses kväll ;) haha!

Jag har blivit så fläskig på senaste, alla mina muskler har förtvinats denna sommaren! Och ändå har jag inte ätit mer än 1 endaste glass denna sommaren.. Dåliga gener ?..
haha.

Nä nu ska jag ska om jag har nåt jag kan trycka ner denna fläskiga kropp i :) Sa till josse att jag skulle komma med "halvfin" klädsel ifall ifall det händer nåt annat än hoet i chipspåsen;)

/Svullo


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0