Gå en kurs

Godmorgon!
Trött är jag, kom nästan inte upp idag! Men nu sitter jag här med en kopp kaffe och lyssnar på Mammas gata med Timbuktu.
Jobbar 11.16 idag, tiden blev ändrad för vi har märkt att vi har mest folk på morgonen, så det är bättre om jag jobbar morgontiden istället för att det blev som det blev igår, vi stod bara och hängde och hade inget alls att göra i ca 2 timmar på eftermiddagen.

Fan nu vill min data uppdatera.. Jag trycker skjut upp ;)

Då blir det Falsterbo ikväll mina damer? Inte för att jag vet vad jag ska ha på mig? Och frågan är om man kan ha högklackat? Har vissa minnesbilder som dyker upp i huvudet som säger "trätrallor, sand och skog".
Man kanske skulle haft sina wannabe Marc J istället?

Men det värsta är när man ska hem inatt? Dit kommer man alltid, men svårare är det hem. Det är ett skit! Eller så är nån av oss helt enkelt nykter och kör? Jag kanske? Nä tror inte det ..

Förresten, Robin orkar inte fixa med min blogg just nu, så jag får väl gå en kurs eller nåttt så jag lär mig hur man gör:)
haha!

Ha en bra dag!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Josephine

Loppan lilla, vi kan ta en dag då vi sitter och filurar med bloggarna så dem blir supersnygga ;) haha :*

2009-07-15 @ 12:42:30
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0