Hemmagjort är godast

Mamma bakar pizza till oss nu :) Vi hade liksom bara de bästa ingredienserna till riktigt god hemmagjord pizza idag, så why not slå till?!

Lillasyster kommer hem inatt, har faktiskt saknat henne trots att hon (som alla systrar) ibland kan vara en finne i gumpen! Men avis kommer jag att bli när jag ser henne, säkert så solbränd att jag kommer svimma ime att dom har haft dagar vid stranden vareeeeenda dag! Det kan man kalla lyckad resa!
Vi hemma i sverige har ifs haft hyfsat väder denna vecka också, men från och med idag kommer väl regnet att ösa ner en vecka i sträck! ..Fast det gör inget för jag ska ändå bara jobba .. ;)

Kollar stylista nu, kram!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0