H&Ms katalog damp ner ändå

Preciiiis när jag, mamma och mimmi skulle sticka till Maxi så kom H&Ms katalog i brevlådan! haha!
Men jag måste säga att jag är lite besviken .. Okej att det ska "handla om accessoarerna" denna hösten (och jag älskar allt sånt) men, där var ju inte en endaste jacka med fräs i! Inga roliga former eller färger! Bara vanliga trenchcoats och lite "Michael Jackson" jackor .. Mitt YEAH och YES I WANT, dog ut för varje sida jag bara bläddrade förbi. Jag hittade bara 1 sak jag vill ha, en halsduk .. Wuhu liksom. Mimmi hittade iförsig ett par fina skor, men skor hittar jag nog av annars .. haha.

Men däremot så i H&Ms nya satsning av inredning hittade jag mycket mycket! Men till vilken nytta för mig? Jag bor fortfarande hemma hos lilla mamma :) MEN, man kan ju önska sig i födelsedags present så jag kan lägga det i mina roliga flyttkartonger ..Där kan det ju ligga .. haha!



JA, josse vi ses sen så går vi en runda och snackar rövarna av oss ;)

Har precis ätit min specialare till lunch, så nu ska jag läsa 2 nya tidningar som jag shoppade loss på Maxi :)


(min specialare)


Hej&hoj
/Sofie


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0