Inse hur det är

Fan alltså, jag undrar vad för jobb jag nånsin ska hitta!? Jag börjar få smått panik nu ..
Jag har trots allt räkningar och ett lån att betala av.

Jag ska försöka njuta av en kopp kaffe nu, sen ska jag inom stan och få lite inspiration. Börjar jobba 12 idag, så jag har fått sovmorgon idag, det var skönt och uppskattat!

Förresten, jag handlade denna lilla väska i förra veckan. Typ dagen innan jag fick reda på att jag blev uppsagd var jag på en liten shoppingrunda i Trelleborgs lilla stad. ..Och alla tjejer vet hur svårt det är att lämna tillbaka något man precis köpt, så den fick stanna hos mig ;)


Ride on
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte när de bli SB men vi snackar om det i veckan när vi träffas ! PUSSSSS<3

2009-07-07 @ 13:56:46
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0