Inte morgonpigg idag

Jag höll nästan på att försova mig idag, vaknade av att jag höll mobilen i handen?! Tänk så hade jag stängt av alarmet i sömne, åh, då hade det varit crazy efetrsom det är jag som har nyckeln till kassaskåpet på jobb idag, haha!

Känner mig helt ugly utan nagellack, har tagit bort mitt lack både på fingrarna och tårna, känner mig naken! Men jag måste låta naglerna "vila" lite, för det har jag hört att man ska ta minst en vecka imellan så man inte målar på nytt heeela tiden. Så blir dom friskare :)
Jaja?

Måste packa lunchen nu!
Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du träffas en runda ikväll ?:)

2009-07-02 @ 09:58:49
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0