Jag som var så glad imårse - innan jobb

Nä, jag ska inte hålla på så .. jag ska inte gråta, jag ska inte vara arg, jag ska bara se det som en bättre chans här i livet. Jag måste se det så, annars orkar jag inte ..
Jag bara hoppas hoppas och hoppas på att det verkligen är så som jag måste tänka, att det är en bättre chans. Att det är meningen att jag ska göra något bättre, bli mer uppskattad, våga mer, och leva, verkligen leva livet.
Men det är svårt .. det kan jag berätta att det är. För man känner sig verkligen värdelös. Men om inget har jag bara bästa betyg med mig från lilla skoaffären, jag var fan en jäkligt bra tillgång där. Det vet jag (självsäkra jag) :)

Har precis ätit tusen jordgubbar, och tuuuuusen körsbär! Min mage kommer att kurra attan inatt!'

Håll tummarna för mig!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Josephine

Det kommer bli såååå bra hjärtat!! Du ska se att en ny dörr öppnas som är mycket bättre och ger dig mer som person :) puss från lilla jossan!

2009-07-01 @ 21:03:20
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0