Kaksug

Det blev självklart vin igår, jag och Kerstin delade en flaska MASI, vår favvo ;)
Körde hem tidigt idag, stack inom Agdas. Ville att Josse skulle gå en sväng med mig där, med hon jobbade :( Men jag hittade ändå inget. Jo en kakburk, men ville inte lägga pengar (som jag inte har) på det nu!

Det är så himla kvavt och klibbigt idag, sitter med fläkten brevid mig och försöker bli av med klibbet :) Är hungrig på något men vet inte vad? Kanke ska ta en liten kaka som är över sen igår? ;)
Köpte en ny sort:

Faktiskt väldigt god, just att det var havrekakor och inte bara en massa fet deg :) Men det enda jag inte gillade var att chokladen som den blivit doppad i smakade lite lätt apelsin.
(Fan jag som skulle skriva recension, ooorkar inte) hahaha!

By the way .. har även beställt ett par nya skor fråm Nelly.com, hoppas på att dom kommer måndag/tisdag nångång:)

Den "smala" modellen, som jag kallar den.

Kommentarer
Postat av: Josephine

I like those!! :D



Jag har björnbär&hallon-paj, kom hit! :)

2009-07-05 @ 20:07:48
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0