Myspys

Precis kommit ur duschen, jag hann faktiskt sola lite idag. Fick gå redan 20 i 1 idag, Gunnel tyckte att det bara var rättvist eftersom jag fick stanna på jobb till halv 7 igår när en kund vägrade gå.  Vissa fattar inte hinten när dom kommer in i affären tio över 6 och jag stänger av radion, tar in alla grejjer utifrån. När kl var nästan 20 över 6 så frågar kunden "När stänger ni?" EEEH, ja när tror du?!?!?!?! Vill man bara säga. Men efetrsom kunden alltid är nr 1 så måste man säga snällt att man stänger 18.00, men stanna du kvar och titta, det är ingen fara. Bara säg till om du vill ha lite hjälp ... Folk är galna :)

Ska ut till Robin idag, vi ska grilla lite och bara myspysa! Tänkte fråga Robins mamma om vi ska dela en flaska rödvin, för det är jag riktigt sugen på :)
Robins föräldrar ska förresten resa till Portugal på tisdag, och jag har fått i uppdrag att plocka deras hallonbuskar :) Det sa jag JA till genast. Jag älskar att få äta egenplockade bär! Hallon, vinbär, krusbär, körsbar .. Nämn vad de inte har i deras trädgård! Till och med ett aprikosträd!
Synd att man inte är 14 längre, för annars hade det lätt varit fest därute nu när dom är borta. Men sånt är man för gammal för när man ska upp och jobba dagen efter ;)

Nu ska jag ta på mig lite!
Trevlig lördagskväll!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag kan komma så kan vi festa loss på bääär och vin ;) hahaah

2009-07-04 @ 22:07:16
URL: http://jrosvall,blogg.se
Postat av: kajsa

Jag är oxå på :D Och jag vill väldigt gärna hjälpa till att plocka hallon;) mumms!

2009-07-04 @ 23:27:38
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0