Ny frilla och en kepler

Hej hoppla!

Äääntligen fick jag vakna utan att bli väckt att grannarnas hundar som skäller och skäller och skäääller varje morgon annars .. ! Vet faktiskt inte vad det är för speciell dag idag då jag inte blivit väckt en endaste gång av dom små jävlarna. Men lucky me :)
Tror faktiskt att jag varit på dåligt humör det senaste just pga att jag blir väckt, somnar om, väckt, somna om .. Det blir absolut ingen bra start på dagen.
Men idag, det ska nog vara en glad dag :)
Jag ska bl.a träffa Kajsa, äääntligen! Så det ska bli kul!

Gårdagen gav mig ett klipp och en biofilm. Harry Potter var bra, men just denna filmen var ganska seg. Har man för höga förväntningar egentligen? Alla andra filmer har varit skit bra, men just förra filmen var rent ut sagt kass, tycker jag. Och Halvblodsprinsen var väl bra egentligen, men seg och det hände inte direkt något, jag satt mest och tänkte på hur ont jag hade i gumpen/svanken av att sitta på de hårda salongstolarna. Och om filmen hade varit riktigt bra så hade jag inte ens tänkt på att jag hade ont.

Ny frilla:

Satsade på lite "utväxt lugg", sa jag till min frisör :)

På bildena är det helt ostylat, direkt från frisören så ge mig bara något att leka med så är det snart inte lika platt fall!

Har hittat en ny bok jag vill läsa, funderar på om jag ska dra ner till stan idag och handla den? Eller om jag ska vänta ända tills jag fyller år för att få den? Vem orkar vänta så länge? ;)


Den finns på Åhlens för 179kr.

Nu ska jag ta lite kaffe och sätta igång tv:n :)

Glad dag:)
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint håret blev!:)Ses snart!

2009-07-28 @ 19:00:16
URL: http://kajskajskajs.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag fick också ont i svanken av de jäkla stolarna. Fast egentligen beror det på att jag svankar jättemycket när jag sitter haha

2009-07-29 @ 21:00:22
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0