She's got the ring

Precis ätit bullar och drickit gott kaffe!
Känner att jag verkligen måste städa lite, värsta ställena är alltid där jag fönat håret, hår blandat med massa damm ser inte fresh ut.
Och jag vill så gärna börja med mitt projekt snart, men jag får iallafall hålla mig tills efter lönen :)

Gissa om det var jobbigt att gå i Malmö igår?
Det har REDAN kommit in heelt för mycket höstgrejjer. Det tycker jag är helt sjukt, det borde inte tas fram förrens tidigast augusti. Jag hittade hur mycket som helst som jag ville ha .. Det var jobbigt kan jag säga. Att bara titta ..
Men jag kommer iallafall att unnan mig en fin höst jacka och en eller två mysiga tröjor :)
Måste åka till Danmark snart, så snart jag har en ledig dag mitt i veckan och pengar till att åka över sundet! Antar att det blir i början av Augusti någongång .. Robin ska också följa med, och om vi lyckas hitta jobb i danmark både två, ja mina damer och herrar, vi flyttar direkt då! In till Malmö!
Vi behöver nog förändringen båda två .. <3

Jag fick en jättefin sjal igår :)



Gick igenom mina ringar ..
Jag kan ju säga som så .. I Got The Ring ;)



Ska  hem till Robin idag, plocka lite hallon och mysa.
Robins föräldrar kommer hem från Portugal nu på Tisdag, så jag tänker inte dra till Robbsan förrens ikväll då han fått städat undan 2 veckors skit ;)


Love
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0