Sjujäkla natt

Även idag blir det jag som öppnar affären, men det är lugna puckar .. behöver dessa extra timmarna för att få den lilla extra lönen innan jag slutar ..
Varför ställer man egentligen upp så mycket?
Det kommer inte vara kul sen när dom inte har någon att bytta med  ;)

Inatt har jag sovit så jäkla dåligt, sjukt dåligt, som tur fanns min räddare i nöden brevid mig. Det räckte att han la sin arm om mig så sussade jag om igen :) Och ännu bättre när jag sen fick lägga mig på hans bröst ..
Då är jag trygg :)

Idag ska jag försöka ha mitt hår i en knorr, får se om det går nu när jag klippt mig (haha, dagens i -landsproblem)

Att se fram emot denna veckan:
Big Bowl på lördag.

Pussochkram
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Josephine

Kan JAG ha en knorris (dock inte mitt uppe på hooet) så kan du! ;) Visst är det det bästa, att få ligga på killens bröst :) tryggelitryggast!

2009-07-30 @ 15:25:49
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0