Sunny Stand up i Trelleborg

Hade vi roligt igår? JAAAA!
Det var riktigt roligt på Sunny stand up! Bäst  var David Batra, Måns Möller och Hasse Brontén :) Tjejerna måste jag säga kom sist på skrattlistan. Nour.. alltså grov tjej eller. Inga gränser när man bara snackar om slicka fitta. Och hon andra var mer för 35plussarna ..
Men det var så jäkla ball! Varför gör jag inte sånt här oftare? Det är så jäkla roligt ju! Men mitt nästa mål är Johan Glans, han är favvon ju :)
Så nu hädanefter ska jag alltid ha ögonen med mig när nåt sånt dyker upp igen :)


Hela gänget


Brontén, Batra, özz, järvheden


Jag och Batra, hahahahha! Jag ser helt fånig ut (glömde att min kamera har två blixtrar så jag började asgarva precis efter första blixten) hahaha!

Ville egentligen ju ta en bild med alla, skulle be dom alla att göra den fulaste minen dom kunde, men jag vågade inte fråga om jag fick ta ett foto av alla. Robin fick tvinga mig att våga ta den med Batra :D Jag  helt skakis bara "ursäkta, kan jag få ta en bild på oss?" hahaha.

Idag ska jag och mammsen ner till stan, det är nån sorts matkultur mässa nånting .. Mat från hela världen ska ställas ut på vår lilla gågata i Trelleborg, så mums vad jag kommer att smaka,äta,smaka,äta mummsilibuums ;) KÖPA MED MIG HEM! hahahah

Nu ska jag på toa :D

/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0