Trodde H&Ms katalog skulle vara här

Trodde att H&Ms katalog för hösten skulle vara i min brevlåda idag, men no no ..
Kommer kanske i veckan? Sålänge får jag sitta på Hm.com och kika :)

Ledig idag och imorgon, ska faktiskt inte göra ett dugg! Jo jag ska storhandla med mamma idag, och det tycker jag ju om :) Av någon konstig anledning så älskar jag att följa med och handla! haha ..

Kunde inte somna igårkväll så lyssna nu här .. haha .. Jag låg och kollade på Godzilla medans Robin sov :D hahaha! Filmen gick på tv4 film .. och eftersom det var så längesen man såg den så tänkte jag why not :) Men det är en sån film som inte är värd att se flera gånger, 1 gång räcker långt.

Nu ska jag njuta av mitt kaffe och kolla på Animal planet :)

Ha en bra dag!
/Sofie


Kommentarer
Postat av: Josephine

Fredrik ska repa idag så om du känner för att hitta på något så säg till. kan gå ut och gå bara eller ta en glass haha pusss po di

2009-07-20 @ 13:59:25
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0