We are the people

Äntligen hemma igen, har inte alls varit på humör de senaste dagarna, Inte för att jobba, inte för att .. något? Plus att jag var helt peppad, trodde att det var SB denna veckan, men det var ju inte förrens nästa :P OOPS, jag var lite fel på det ;P Jag som ville ha lite parrrrty!
Aaah det kliar i mina öron, tänk så har jag löss i öronen? Kan man ha det?

Jaja, från det ena till det andra. Skitroligt idag på jobb, det kommer in en gubbe som stinker som en hel spritfabrik, så först går jag fram och frågar han om han vill ha hjälp, så började han snacka en massa om att han brukade va i Thailand & sånt.. Jaja, "han är väl lite förvirrad eller nåt" så jag gick ifrån han. Så går han, sen kommer han lite senare igen, så går Gunnel fram till han och frågar om han vill ha lite hjälp, för hon hade inte sett han när han var där tidigare. Så kommer hon tillbaka till mig, och vi tittar på varandra samtidigt PEDDO ELLER??! hahaha! Han var verkligen så som man "tror att en peddo ska se ut" hahahahaha! Vi bara såg framför oss hur han åkte till thailand och lockade på små pojkar, usch tvi och bläääää, gubbsnusk!
Men vi vet ju inte, men han var ett sånt exemplar liksom ;) hahaha! Hoppas han inte läser min blogg, men han var nog minst 80 bast så det gör han nog inte ;)

Från det ena till det andra igen :) Mina skor hade kommit idag, riktiga festsandaler, i verkligheten är dom rätt så glansiga och pampiga.

Jaa, jag vet, jag måste måla mina tår snart :P

Kolla Lillen häromdagen :P

Tror att hon drömde en mardröm när hon mjauade i sömne :P


Förresten, jag är rätt stark i armbrytning ;)

Vad ska jag göra ikväll? Vet iiiinte, inget. Ska jobba imårrn så jag stannar nog hemma med min syster och ser film bara.

So long
/Soffe

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0