Robin i sömne

Gårkvällen var supermysig!
Robins föräldrar var bruna och fina, och dom hade presenter med sig till oss ;)
Jag fick ett jättefint armband, ett linne och ett par byxor, och resten fick varsin parfym :)
Dom hade handlat med sig hem Mandel Likör, har aldrig smakat något godare! Det var någon Portugisisk specialité, och så fruktansvärt god! Det luktade så gott att man kunde svimma av det :D (svimma av att lukta på korken;) )
Också hade dom med sig mega stora clementiner som var mega goda.

Vi åt middag, drack vin, åt efterrätt (mina muffins var killer goda förresten), drack te med teblomma i, drack likör, kollade bilderna och helt enkelt festade till det en tisdag :D hahaha!

Sen somnade robin mitt i SYTYCD... OCH det roligaste i världen ..
Jag kom på att jag skulle påminna Robin om något innan vi gick och la oss, men kunde inte komma på vad det var? Bara att jag skulle påminna honom..
Så jag stöter till Robin lite lätt
Jag: "Robin vad var det jag skulle påminna dig om?"
Robin: " mummel mummel .."
Jag: Va??
Robin: "Ja det är en neger som dansar som brukar ge oss post"
Jag:" VAAA?? Vad fan snackar du om?"
Robin: " Vad fattar du inte?"
Jag: " Vad sa du precis älskling?" " Jag förstår inte meningen?" (asgarvandes inombords, förstod att han pratade i sömnde men ville veta vad han menade) ;) haha
Robin: " Vad är det du inte fattar. (med världens största bokstäver, stavandes) - P.O.S.T. Är du trög eller??!?!
Jag: "hahahahaha, alltså du pratar nog i sömne Robin" hahaha
Robin: " Jag pratar fan inte i sömne du är trög"

Sen går jag på toa, kommer tillbaka flinandes. Ser att han sover, men måste väcka han och berätta för honom om han är medveten om vad han sa innan.
Och sjävlklart hade han pratat i sömne, SÅ JÄKLA ROLIGT! hahhahahahaha!

Idag blir det jobb, sen Sunny Stand up :) Det ska bli rooooligt!



Hallon muffins med vit choklad och kokos i :) Recept från Allt om mat.


Te blomma :)


Killer clementiner :)

Ha en bra dag
/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0