Inspiration en tråkig dag

Jag blir så inspirerad varje gång jag sett programmet " How to look good naked" som sänds på kanal 5. Stylisten Gok Wan kan verkligen få en riktig kvinna att vara mer än nöjd med sig själv!  Inte alls något att man ska vara smal, se ut på ett visst visoch vara någon annan än sig själv, utan han lär verkligen ut hur man kan vara sig själv med den dära lilla gnistan! ..Själv ser han kanske inte ut som 10 miljoner, man han är bra, och han vet vad lagom är, inte överdrivet. För då får man inte vara sig själv.



Vädret är tråkigt idag, men jag är ändå helt inne på att jag måste ha en ny klänning! Jag vill så gärna ha en lång klänning i svart. En sån riktigt lång som går ända ner till fossingarna :) Min jakt börjar nu ..

Jag har ätit så himla mycket skräp idag, vet inte om "min nya vecka" ska börja från och med imorgon eller nästa veckan igen. Jag vill ju ha alla glasen från McDonalds .. hahahahaha! Fast ifs har jag lcykats få ihop alla glasen utom det första som jag missade, och då har jag inte ätit på donkan en endaste gång ..Jag har skickat iväg Robin på det uppdraget istället ;) haha! "Man kan faktiskt ta salladsmenyer på McDonalds" sa Robin till mig .. Så OK då. höhö.



Varför snackar man alltid om "en ny vecka" ? Fan alltså, titta på Gok Wan och lär istället :) Man kan leva hälsosamt utan tvång, men faktiskt så vill jag att min träning ska komma igång snart igen. Josse när börjar den nya terminen?

Acceptera den du är!
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Josephine

hihi den nya terminen börjar tyvärr inte förrän i september :S såååå långt dit, men dem har ju gratisgympa i östervångsparken :) Eller så slår du en pling till mig så går vi ut och går ^^ fast det behövs nog ett paraply nu haha

2009-07-05 @ 19:40:35
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0