Lediga måndag !

Tjingtjong!
Denna måndag är jag ledig, så jag har nääästan precis vaknat! Superskönt att riktigt få sova ut, känner att jag är fit för vad som helst idag ;)
Tänkte att jag skulle sola lite, men jag ser nu när jag tittar ut genom fönstret att det är lite muligt, eller det är på väg hitåt iallafall. Too bad for me !
Så nu vet jag vad jag ska göra idag istället - Städa min garderob! Eller byrålåda och klädhängare ;)
Har säkert en massa skit att slänga, hatar när man inte kan stänga lådorna ordentligt. Eller ens röra klädstången för att den välter av tyngden .. haha! Har fått lägga sånna hantlar på stångens "fot" för att den inte ska välta ;)

Helgen blev lugn, i fredags gjorde jag absolut ingenting, sen i lördags gav jag mig ut till Robsan. Vi hade supermysigt med grillat, chips & godis och film ! Fast Robin somnade in i halva filmen, han hade lite fest i fredags hos sig, så tydligen hade han inte sovit alls när jag kom till han. Han hade alltså varit vaken i mer än ett dygn när jag kom hem till honom, tack för det liksom. How are you going to handle me, typ?

Sen igår stack vi hem till mig, .. efter att Robin sovit till 13.15 .. Åt middag med Mimmi och Frasse, kollade 3 filmer i rad! phu ..Roadtrip, ice age och superbad! Snacka om att vi somnade som en stock sen?!

Och DENNA vecka är det äntligen SB, hahaha .. Fattar fortfarande inte att jag trodde att det var förra ;) Emmie, vad sägs om onsdag?

Nä jag får väl ta tag i städningen nu ..

Förresten, jag älskar denna, Mimmi har köpt den!.. Jag vill också .. ;P



/Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0