Alla är vi stjärnor

Såg precis en film som heter " i taket lyser stjärnorna". Åh, jag har gråtit ihjäl mig hela slutet av filmen. Tur att ingen ser mig just nu för jag är totalt eländig!
Tänkte först "haha fan vilken ball film", för den handlar om en tjej som är i, ja, kanske 14 års åldern? Hennes mamma har cancer och samtidigt börjar hon umgås med dom "coola" i skolan. Så händer det ena och det andra, ni vet allt med att vara kär, bli av med oskulden, använda ord som "fan vad du är hot" och sånt typiskt tonårs trams. Man får följa tjejens sätt att klara av sin mammas cancer, och om jag ska va ärlig så är hela början av filmen skit töntig, men slutet, aue, slutet fick mig att gråta i sönder. Se den! Både om du vill ha flera goda skratt och tänka tillbaka till högstadiet, men även om du vill gråta ihjäl dig bara för en stund.


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0