Bästa känslan på länge

Älskar att lyssna på Kings of Leon och bandet Live, blir helt på G då ;) hahaha! (kanske fyllan som sitter kvar sen igår?).
Haha, åh vi hade jätteroligt igår! Trots att vi bara var 8 personer från 2 klasser som kom (39 pers sammanlagt).. Jättedåligt av alla andra som inte kom. Dom som är utomland förstår jag, men ni andra.. shame on you. Jättedåligt!
Men vi hade så jäkla roligt ändå så bajs på er typ :)
Slutade med att vi bjöd dit lite annat folk till Carro istället. Toby kom med sina homies, marte och fredrik kom, och några andra. Tjoho!
Jag blev lite väääl berusad (som jag sa att jag skulle bli), tur att jag är bra på grodan annars hade jag nog inte varit vaken nog att sitta här idag. haha, men sen när vi stack till Uppenbar så dansade vi av oss ruset, sen slutade vi upp på Kebabtorget :D hahaha! Carro skulle ha efterfest, men vi fastnade på kebabtorget med lite kebab ist ;)
Var väl hemma ca halv 5, vaknade halv 11 idag av att Mimmi skriker " har du ätit upp alla mina chips!??!?!?"
 till mamma! Hahaha, ah det är rätt så roligt för varje morgon hittar man nått nytt brevid mammas säng. Chokelad, chips, nötter, mackor .. you name it, alla maträtter har nog sett sitt sista ljus inne i mammas sovrum någon gång. Hur kan man äta i sömne typ? Crazy ..

Robin vill att jag ska komma ut till han idag, men det får nog bli senare ikväll isåfall. Vi får väl se.
Tänkte att jag skulle skriva ett långt inlägg om hur bra studentfirande Trelleborg har i jämförelse med resten av landet, men det blev annat istället. Orkar inte skriva mer nu :)
Kanske blir ett inlägg om det imårrn?

Tack alla för igår, och tack Carro och Anneli som ordnade mat, dricka och festen ;)

Balla balla!


My outfit

Alle och Carro



Jag, Elise och Anneli

Sexiga Alexandra ;)

I'm gäängstah

"låtsa att ni har skitroligt"

Toby hade en fis i brallan

Världens roligaste, värsta pikén rullade fram, så går dom fram och frågar "ursäkta, vi är 8 stycken, kör ni till klörupsvägen?" Eller vilken gata det nu var ;)

Kommer fler bilder en annan dag :)


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0