Black magic woman

Trött som attan är jag!
Ska snart sticka till jobb, men det blir nog en lugn dag kan jag tänka mig. Jag hoppas faktiskt inte på det, så det är inte det :) Men jag har en känsla bara ;)

Har lite panik över studenten nu, för klänningen som jag tänkt ha kommer nog att bortsållas.. tyvärr. Den är helt för kort för att gå barbent i, och det är inte fint att ha svarta stumpebyxor till rosa. Så jag får nog skita i den fastän jag så gärna vill ha den :(
Blir väl den svarta klänningen, svart som vanligt ..

Blir väl svart på klassfesten också.. kanske till och med jeans om jag inte vill ha samma på festen och studenten.
Gaah!

Får se om Mimmis kompis hinner klippa mig innan helgen också. Eller om jag har tid, rättare sagt. Är bara luggen som jag vill justera lite, och jag vill ju inte störa Malin nu när det är hennes studentvecka :)
Vi får seeee

Nu måste jag göra mig iordning det sista!
Dobbidoo!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0