Efter

Haha, det har varit en bra helg!
Studenten kommer man bokstavligt talat ALDRIG att glömma! Jag har varit på student efter student sedan 83:orna tog studenten, och aldrig har det varit såhär galet och hemskt väder som i fredags! Vi var så plaskblöta så vi kunde inte mer än att skratta åt varandra! Jag och mamma ställde oss på torget framför vagnen som spelade högst musik och Dansade!
Det var så himla roligt! Vi stod där under ett paraply helt dyngsura och kunde inte bry oss mindre! haha!
Nä, detta kommer vi aldrig att glömma! Men roligt var det :) Skitroligt!

Nu ska jag spela lite The sims 3, höhö ..
Ha det så bra!
Kram Sofie!



Sötaste Robin


Robin på utklädnaden!


Jag lite ..sneaky


Therese och mormor


På väg mot nya äventyr ..


At Robins


Efter en absinth


Minicykeln Robin fick av mig :)


Supersöta Alexandra och Robert


Mauritz är jäkligt scary



Us :)

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0