En glad dag :)

Godmorgon alla pigga! :D
Sitter vid köksbordet just nu, väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Åh, det är det bästa på morgonen, en kopp nybryggt kaffe! Mjau ..
Känner att det kommer bli en bra dag idag, jag är på bra humör och lugn i kroppen. Så skönt va?
Satt och åt min gröt innan när jag hör postamannen komma.. OOOOh tänkte jag, han kanske har med sig min klocka?! Och JAAAA, det hade han! Är överlycklig nu att jag fått den! Ska ha på mig den ikväll på studenten! :P
Den är så fiiiin! Men jag måste sticka ner till stan och få den intagen, den är lite stor runt min handled, men det är väl egentligen mina handleder som är klena ;)

Kunde inte hejda mig, baaara för att det är en bra dag så åt jag lite chokelad till frukosten också :D haha! Marabou premium, mörkt chokelad med pistage nötter i! Muums!


Nä nu ska jag ta på mig lite och göra mig färdig för en sväng på stan!

Gumpalump!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0