För mycket svammel :)

Precis jäktat runt som en galen höna! Direkt när jag kom hem från Willys så fick jag laga mat till syrran (klart jag ställer upp när hon ska spela match), sen kom Robin, och innan han skulle iväg och fira 10dagars så skulle jag visa han vad han tyckte att jag ska ha på mig på lördag! Aaaah, sen skulle jag köra han, fick låna hans Honda (muhaha) gäängstah, sen nu har jag precis kommit hem och sitter nu med en kopp kaffe! Puh!
Take a chillpill liksom! hahaha!

Ska jobba nu onsdag, torsdag sen är jag banne mig ledig fram till måndag I think! Klassfest på lördag, tjoho! Och sveriges nationaldag för den delen också! Så jag slipper säga att jag festade för att det är nationaldagen, vilken jag inte tycker är nått att fira! MEN, självklart håller jag med dom som säger att alla anledningar det finns till att supa sig full ska man ta :D hahahah!

Sitter och tittar runt på lite hemsidor, men det är farligt. Jag har verkligen inte pengar till att beställa nått heller! Usch
 .. det enda jag kan göra är att ta det på faktura :D hahaha! För då har jag 30 dagar på mig att betala, vilket betyder att jag hinner få nästa lön då :D Men än sålänge väntar jag bara på min fina klocka, vilken jag inte tror kommer att dimpa ner i min brevlåda denna veckan -som jag hade hoppats! Buhu ..
Annars har jag inte hittat nått än, och tur är väl det :) Och bra!

Nää, nu bara jag babblar!
Tjenispenis!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0