hade jag haft mer tid

Såklart hade jag skrivit lite mer här då :) Men eftersom jag jobbar 10-18 nu varje dag, så hinner jag inte med så mycket. Har inte nåt roligt att berätta heller, för då handlar det bara om nåt roligt som hänt på jobb, och jag har fått höra att man "aldrig ska ta med jobbet hem". Jaja, stenhårt behöver det kanske inte vara, men faktiskt så orkar jag inte ens snacka om jobb just nu.

Imårrn ska jag träffa Kajsa :) Josse ska du hänka på? Vet att du läser här ;)
Försökte övertala Kajsa idag när jag träffade henne på lunchen att vi ska äta glass imårrn :P
Jag har inte ätit glass ute en endaste gång än sålänge denna sommaren, så jag är supersuuugen! Annars kanske jag kan övertala Robin att vi kör till smyge och äter idag? Ja! Vilken bra ide´, mu hu hu ...

Nu ska jag vidare på andra äventyr! (till robin, haha)
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Haha är jag så förutsägbar? :O Jag är på! Slutar 5 i morgon tror jag. Jag är hemma i gislöv nu, så vill ni komma ut här eller vad händer? kanske ska ta en myskväll på dalabadet? med glass o så där? ute på bryggan? I bring the camera, and we take some kick-ass pics! :) :*

2009-06-29 @ 23:20:50
URL: http://jrosvall.blogg.se/

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0