Inte nu igen ...

Tjuvhörde att det går skit för affären där jag jobbar. Dom hade möte idag, och vad jag antar nu är att dom antingen måste stänga igen eller så blir väl jag uppsagd om det är en bättre lösning. Samma sak var det i vintras, jag grät, var arg och förbannad och livrädd för att stå helt tomhänt som ett fån. Jag fick skriva in mig på arbetsförmedlingen och klydda en massa. Men sen skulle allt vara löst när den ena delägaren skulle hoppa av. Jag skulle få 4 fasta dagar i veckan, och lycklig som fan var jag att jag skulle slippa arbetsförmedlingen och slippa gråta varje gång jag var tvungen att söka riktiga skitjobb för att överleva. I en månad eller två har det varit bra nu och den väldigt tunga stenen från mitt bröst släppte, men nu är den tillbaka. Fan skit och jävla rövhål rent ut sagt. Fan alltså. Och det finns inga jobb heller .. jag kan lika bra skjuta mig. Tur att jag fortfarande bor hemma hos mamma ..

Ge mig en påse godis nu så jag mår lite bättre .. :)
Nu ska jag ragga jobb.

Sofie Arndt


Kommentarer
Postat av: Josephine

Men lilla sötnos!! Hade du inte ett jobb på G in määlmoooee? :)

2009-06-18 @ 16:26:36
URL: http://jrosvall.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran blogg testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Du får jättegärna ta en titt och hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-18 @ 16:29:33
URL: http://sheerblondes.se

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0