livet efter

Gick rätt snabbt på jobb idag, fast jag har ont i fötterna så in i bomben idag :(

Besviken som fan, fick precis reda på att vi är typ.. ja vad var vi nu, 4? eller 5 st från vår klass som ska på klassfesten på lördag! Resten är från paradell klassen (dom slog ihop våra två klasser till festen eftersom vi umgicks så mycket ihop i skolan). Det är skit dåligt, så besviken man blir ..
Men ifs, 3 år är tidigt. Hade det varit efter 5 år, eller 10 år så hade det nog varit annat .. Många är nog utomlands, pluggar i andra städer osv .. Men dock.
Nä.. detta är kass, vill inte ens dit nu.

Ska till Malin och Sofie på student på fredag, tänkte att jag inte vill va allt för uppklädd, så jag hadlade en enkel blå top, eller ett linne kan man väl säga att det är. Kan ju kanske va snyggt med en kavaj och nått snyggt halsband till?


Se om emelintan svarar på mitt sms om hon vill gå en sväng :) Annars ska jag banne mig jogga!
TJOHO!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0