Makrill parad

Alltså, jag älskar rökt makrill :D hahah! Det är så gott, så jag äter ihjäl mig på det! Mamma sa innan "men vadå, har mimmi också ätit makrill?" Jag: nä bara jag. Mamma- men vadå, har du ätit allt det?
Jag hade ju huggt in på alla tre makrillarna hon köpt :D hahaha sicken firre jag är!

ååååh, bästa Gunnel ringde precis och sa att hon kan jobba för mig på fredag! LOVE YOU! ungefär ;)
Så nu kan jag slappna av! Och jag som gick upp en timme tidigare bara för att allt skulle va ordnat idag så jag skulle ha allt klart nu innan! :)
Än finnns det personer med stora hjärtan! Och Gunnel är en av dem!

Paraden var rolig idag, lyckades ta någon bild! .. dock på långt avstånd så man ser inte riktigt, men eeh ;)
Nu är det kaffe och film med mammsi!

Scchpank!




Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0