Sista fix

Sitter helt klar nu, men jag börjar inte förrens 11 :) Tänkte sticka ner en runda till stan först och ordna några saker. Så jag har väl i princip allt klart till fredag? Sen är det iiingenting mer! Åh så skönt!
Jag behöver verkligen spara pengar nu, så resten av sommaren ska bara va chill så in i bomben!

Robin ligger därnere i soffan, helt utslagen ;) haha! Dom ska gå paraden nu vid 11 så jag ska snart ner och väcka han. Vet inte varför han la sig i soffan egentligen? Han mummla nått om "fortfarande full ... " innan, hahahahaha!


Hittade en gammal kofta, den är väl sådär 4 år gammal eller nått :D Men den håller måttet än ;)

Ha det bra
 /Sofie

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0