Söndag eftermiddag

Jag har försökt sola nu en stund, det skulle trots allt vara 25 grader idag, men no no .. eller det kanske är varmt, men det är så mycket moln på himmeln så ena stunden sitter man där som en fån, och andra ligger man och glassar. Men det är för jobbigt, så nu satte jag mig här :)

Mamma är ute och går, hon är duktig.
Och förresten, tack Josse och Kajsa, ni är dom bästa :)
.. Tisdag eller onsdag, vi tar en återträff alla tre va? ;)

Igår blev det bara lugnt, lill syrran och hennes Frasse ville mysa med oss eftersom dom skulle upp tidigt inatt och åka till Rhodos! Jag är lite avis .. för medans dom lever livet där, så ska jag ta i en massa kärringfötter hela veckan! Svettiga och fina! Mums!
Så vi grillade lite igår, sen var det meningen att vi skulle se en film, men den var så tråkig så vi kollade på Djurpolisen på Animal Planet istället. Så går det ibland. Men vi kom i säng tidigt iallafall, så idag är jag utvilad, och det känns skönt!

Ha en bra dag!


Mitt nya halsband och min jättefina lila ring :) Tyvärr ser man inte den så bra här på bilden ..



Försökte ta en bild på vår fina orkide (eller hur det stavas?) haha


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0